poniedziałek, 3 grudnia 2012

INFO

Siemanko ;)) SZKOŁA  ; > Było mi dzisiaj zimno ... -.- Jest -9 stopni, a my byliśmy na grilu o.O Ale nie będę zaprzeczać, że jedzenie nie było dobre, bo ŁOSOŚ był pyszny <3 No ale jutro mam ten głupi sprawdzian.. I trzeba się uczyć... -.- No ale ok.. Niech nie dadzą mi napisać porządnego posta nigdy ;D Nie no serio ja tak już obiecuje i obiecuje.. ALE JUTRO BĘDZIE NA 100000000000000 % Bo jutro mam czas ;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz