sobota, 1 grudnia 2012

INFO ;)

Przepraszam, że mnie nie było, ale no czasu brak.. ;C Wczoraj byłam na vanndisco ;) To taka dyskoteka na basenie ;) Super było ; ] Graliśmy w prawdę i wyzwanie... ;D Pływaliśmy, skakaliśmy, tańczyliśmy <3 No super byo i już ;d A dzisiaj, a dzisiaj idę na imprezę znowu ;D Ale na noc do domu nie wracam ;) 
W czwartek jest juleball.. Czyli świąteczny bal.. Ta.. Z partnerem... Trzeba nad tym się zastanowić ... ;D Ale jakoś to będzie ;D 
I powiem wam że taki ambitny post będzie serio jutro, bo muszę trochę się ogarnąć ... Umyć się, posprzątać trochę w pokoju, ubrać się i potem dopiero wychodze z domu i wrócę jutro więc do jutra kochanii <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz