niedziela, 30 grudnia 2012

PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ

 Cześć ;) Dzisiaj opowiem wam o mojej przyjaciółce z Obornik Śląskich. Małe miasteczko blisko Wrocławia i Trzebnicy. Przyjaźnimy się od zerówki, bo tam właśnie się poznałyśmy ;) Pamiętam jeszcze te czasy jak bawiłyśmy się lalkami barbi i grałyśmy w różne gry planszowe. Ona nazywa się Natalia i ma 13 lat, tak jak ja ;) Wiecie czasami zdaję sobie sprawę że pomimo że nie mieszkam już w tamtym miasteczku kilka lat to i tak utrzymujemy bardzo dobry kontakt ze sobą ;) Nie kłócimy się, mówimy o swoich problemach. 

NATALKA
Natalka jest osobą, która pomimo wszystkiego mnie rozumie. Kiedyś jak byłam u niej na wakacjach, umarł mój kolega. Ona wtedy przytuliła mnie i na pocieszenie puściła film o nazwie : BARBI. Tak właśnie Barbi. I miała rację, bo przecież takie filmy pocieszą nas, będziemy się śmiać i przypomni się nam dzieciństwo ;) Chodziłyśmy razem na basen i świetnie się bawiłyśmy. W sumie to dzięki niej zaczęłam bez strachu skakać do wody. Tak ja umiałam pływać, ale bałam się, bo właśnie mój kolega utonął, więc to był też taki strach. Pomimo tego, że jesteśmy w sumie od siebie daleko i tak czuję jakbyśmy były zawsze razem. Jest to osoba bez której nie wiem czy bym wytrzymała i jest to naprawdę jedyna osoba, z którą tak naprawdę utrzymuje ze mną kontakt po mojej wyprowadzce z Obornik Śl. 

Piszcie w komentarzach o osobie, którą tak naprawdę kochacie. O waszym przyjacielu i przypominam, że komentarze można pisać bez konta na Bloggerze ;) 

wtorek, 25 grudnia 2012

ŚWIĘTA, ZAKOCHANIE

Wczoraj była Wigilia ;) Była spoko ;) W tym roku zrobiłam nawet sama sałatkę i ciasto ;) I nawet było bardzo dobre ;) Dzisiaj za to miałam, a raczej mam gości, ale siedzę już na górze bo jestem trochę zmęczona.. C: Pocykałam trochę zdjęć ;P Kilka z nich zobaczycie ;) A wczoraj tak się najadłam że do tej pory czuję się pełna ;) Mam nadzieję, że wam święta minęły tak jak chcieliście ;) Ale i tak się nie martwcie bo niedługo sylwester ! <3 Cieszę się z tego ;> Ostatnio daję coraz krótsze wpisy i mnie to denerwuje.. Może moja twórczość nie jest na tyle bogata na ile myślałam, ale no nie wiem.. Chciałam prowadzić jakiś czas tego bloga..
________________________________________________________________________________

 Znacie takie uczucie, że jak widzicie pewną osobę to jesteście nagle wniebowzięci i wszystko was cieszy.. Że pomimo tego że przez jakiś czas byliście w smutku robicie się uśmiechnięci i myślicie tylko o niej ? Kiedy przejdzie obok was, albo dotknie nawet przez przypadek wasze ramię to i tak się cieszycie.. Tak, tak to jest zakochanie ;) I mimo tego , że my mamy to swoje 13 czy 14 lat możemy być zakochani ;) Wiek nie gra roli.. Tylko z biegiem czasu miłość okazuje się w inny sposób ;) W podstawówce na przykład to jest zwykłe rozmawianie czasami przytulanie, chodzenie za rękę.. Potem dochodzi całowanie ;) Dość częste i to właśnie jest piękne ;) Wiele osób szuka swojej drugiej połówki i myśli o takich rzeczach, ale co w tym złego.. ? NIC no właśnie... Niektóre osoby mają o to problemy, że my tacy młodzi i myślimy o chłopakach czy dziewczynach.. Mieszkając tutaj w Norwegi zauważyłam, że w Polsce dorośli ludzie czepiają się takich rzeczy i na przykład para w gimnazjach za to że się całują zostaje upominana, a tutaj gdy para w najmłodszej klasie się całuje to nauczyciele po prostu się uśmiechają C:
________________________________________________________________________________

 A teraz dam wam kilka moich fotek, które zrobiłam z powodu nudy ;) 







piątek, 21 grudnia 2012

ŚWIĘTA :)

Siemka ;) Dawno mnie nie było ;) Pamiętacie że co raz bliżej święta ;) Też się na nie cieszę ;) Ale że ja mam takiego pecha to jestem chora ;) Boli mnie ucho, zatoki no i gardło.. -.- Akurat przed świętami ;) Kocham ten czas gdy cała rodzina razem siada ;) Rozmawiamy, JEMY <3 no i prezenty ;) Ale przecież one nie są najważniejsze ;) Ładnie też wyglądają ozdóbki świąteczne aww <3 Są takie prześliczne ;) Nie mogę już się doczekać poniedziałku ;) 









niedziela, 16 grudnia 2012

Takie tam C:

Cześć ;) Dawno mnie nie było ;D Ale to przez brak czasu w piątek szkoła się kończy więc wpisów będzie więcej ; ] Dostałam ostatnio 6 z matmy !!! Z 4-godzinnego testu ;) Będę mieć na koniec 6 ;D Uhuhuhuhu, ale się cieszę, a najlepsze jest to że wszystkie zadania były po norwesku no a ja je zrozumiałam... !!! Jestem taka zadowolona, że nie wiem no C: Z angielskim jest trochę gorzej, bo on tutaj jest dosyć trudny ;P Ale i tak spoko ;) 4 będzie, albo 3 ;) JUTRO SZKOŁA... ;CC No, ale... życie ;D W czwartek idziemy z Mariją chyba na gimnastykę artystyczną ;) Zobaczyć jak tam jest, bo może się zapiszemy ;) Ale ja i tak pomimo wszystko wolałabym koszykówkę, lub siatkówkę ;) 


Z PRZYJACIÓŁKĄ W POLSCE :) 






poniedziałek, 10 grudnia 2012

NUDAA :D

Cześć ;) Dawno mnie nie było, dużo nauki...-.- Myślę że jak już wszystkie sprawdziany się pokończą to będę na bierząco na blogu...Serio nie wiedziałam że tak wszystko się potoczy, bo myślałam, że będę mogła dawać posty częściej.. Ale ostatnio miałam sporo sprawdzianów..no i trochę byłam smutna.. Bardzo brakuje mi Polski.. I wszystkiego...Nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje ale raz płaczę, a raz się śmieję...Trzymajcie się ;) Siemanko ;) 

piątek, 7 grudnia 2012

Siemanko ;) 
Wczoraj był JULEBALL ;) Czyli no świąteczny bal... Wytańczyliśmy się bardzo ;) Pierwsze co zrobiłam po powrocie do domu to poszłam spać ;D A dzisiaj w szkole mieliśmy 3 godziny gotowania, potem mieliśmy geografie no i 2 w-f ;D Było super na balu i w szkole ;d Mieliśmy koszykówkę ;) I moja drużyna wygrała wszystko na sześć drużyn więc super ;) Dzisiaj znowu wychodze do Bratthallen ;) Pewnie w coś sobie pogramy, ale będzie spoko ;) 
Może potem jescze uda mi się dodać posta <3 Więc narazie papa <3 <3 <3 




Z MARIJĄ <3 <3 <3

wtorek, 4 grudnia 2012

STARSI LUDZIE

Miałam dzisiaj sprawdzian !!! Nawet łatwy był więc jest ok ;) Dzisiaj powiem o szacunku do starszych ludzi ;) Raczej napiszę ;) Wiele młodych ludzi nie ma w ogóle szacunku do starszej osoby.. śmieją się jak jakaś pani chodzi o kulach czy nie daje rady iść.. Albo, że jest za gruba.. Albo ma za siwe włosy.. Przestańmy no.. Przecież prędzej czy później i tak będziemy starzy.. I nie będzie nam miło jak inni będą się z nas śmiać.. Nie będą mieli ochoty ustąpić miejsca.czy pomóc.. Nie oceniajcie jak starsi ludzi wyglądają.. Bo może zdrowie nie pozwala im na to żeby ubrać wysokie obcasy czy obcisłe spodnie.. Czy wiecie jakieś nie wiadomo co ; ) Pomóżmy też jakiejś pani która idzie ze sklepu i ma ciężkie torby z zakupami.. ustąpmy miejsca w tramwaju czy autobusie jeśli ta pani czy pan NAPRAWDĘ SĄ SCHOROWANI... Nie mówie o takich którzy udają.. Ale szanujmy tych ludzi ; ) Bo my kiedyś też nimi będziemy ;) 
OD MŁODEGO DO STAREGO 






poniedziałek, 3 grudnia 2012

INFO

Siemanko ;)) SZKOŁA  ; > Było mi dzisiaj zimno ... -.- Jest -9 stopni, a my byliśmy na grilu o.O Ale nie będę zaprzeczać, że jedzenie nie było dobre, bo ŁOSOŚ był pyszny <3 No ale jutro mam ten głupi sprawdzian.. I trzeba się uczyć... -.- No ale ok.. Niech nie dadzą mi napisać porządnego posta nigdy ;D Nie no serio ja tak już obiecuje i obiecuje.. ALE JUTRO BĘDZIE NA 100000000000000 % Bo jutro mam czas ;> 

sobota, 1 grudnia 2012

INFO ;)

Przepraszam, że mnie nie było, ale no czasu brak.. ;C Wczoraj byłam na vanndisco ;) To taka dyskoteka na basenie ;) Super było ; ] Graliśmy w prawdę i wyzwanie... ;D Pływaliśmy, skakaliśmy, tańczyliśmy <3 No super byo i już ;d A dzisiaj, a dzisiaj idę na imprezę znowu ;D Ale na noc do domu nie wracam ;) 
W czwartek jest juleball.. Czyli świąteczny bal.. Ta.. Z partnerem... Trzeba nad tym się zastanowić ... ;D Ale jakoś to będzie ;D 
I powiem wam że taki ambitny post będzie serio jutro, bo muszę trochę się ogarnąć ... Umyć się, posprzątać trochę w pokoju, ubrać się i potem dopiero wychodze z domu i wrócę jutro więc do jutra kochanii <3