Cześć ;) Dzisiaj już byłam w szkole ;) Ale ogółem jest loozik ;) Miałam dzisiaj w-f takie akrobacyjne rzeczy wiecie gwiazdy, salta, fikołki i jeszcze na trampolinach.. Później matma w sumie też luźna =) Następna była lekcja wolna i turniej hokeja ;) Wygraliśmy 4:0 ;) !!! Ale się cieszę.. Wszystkie strzały obroniłam ;) I jeszcze dzisiaj wcześniej do domu mnie trenerka wypuściła ;) Fajny dzień ;)
Teraz kilka spraw organizacyjnych : Nie wiem czy dam radę robić wpisy codziennie.. Będę się starała, ale nie wiem.. Muszę się uczyć teraz norweskiego ale jak się nauczę w pełni języka to nie będzie problemu ;) Wiecie ciekawsze wpisy będą pojawiać się w weekendy ;) Więc nie ma się co martwić ;D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz