piątek, 23 listopada 2012

Historyjki ;)


No to może opisze dwie zabawne sytuacji z mojego życia : 


1. Jakiś czas temu nie pamiętam dokładnie, które to były wakacje..Ja i moja przyjaciółka wybrałyśmy się do sklepu o nazwie ' PONIK ' to taki osiedlowy sklep.. A więc przejdźmy dalej. Od dłuższego już czasu podobał mi się jeden z kolegów.. Kiedy szłyśmy ja zauważyłam, że on i jego kolega ŚLEDZĄ NAS.. nie mam pojęcia po co im to było, ale no nie ważne.. Weszłyśmy już do środka po czym wzięłam sobie tymbarka..w zwykłej plastikowej butelce.. Chłopcy jak to chłopcy ze swojej głupoty nie wiedzieli o tym że ja zauważyłam co oni robią.. Ale to było już przy kasie.. Gapiłam się i gapiłam nie słyszałam nawet, że pani sprzedająca mówi : 

- Poproszę 1.99 zł.. ! 
Aż moja koleżanka szturchnęła mnie zapłaciłam i wyszłyśmy..Ale wiecie byłam tak hojna, że powiedziałam reszty nie trzeba ;) Szłyśmy i szłyśmy chłopcy dalej szli tylko że drugą stroną drogi.. A, że ja wiedziałam co oni robią i mnie śledzą..ze śmiechu wyplułam sok z buzi.. Upadła mi też butelka, ale na szczęście nie wylał się cały sok. ;> Jeden z chłopców wykopał w naszą stronę piłkę.. Ja ją oczywiście wzięłam..Nie chciałam mu oddać, a że mój tymbark nie był zakręcony wylałam mu go na głowę.;P 

2. Druga sytuacja była na serio dziwna. Moja babcia lubiła grać w jedną z gier na portalu o nazwie "nasza klasa". Jeden z moich kolegów napisał do mnie, bo stwierdził, że jestem dostępna, ale nie odpisywałam ( bo o to poprosiłam babcię ). Kiedy mój kolega użył słowa '' No kur*a odpisz no " Moja babcia odpisała coś w stylu " Wyrażaj się dupku " I taka to była historia może teraz to dla mnie śmieszne no ale wcześniej musiałam się trochę tłumaczyć.. ;D 

Jeszcze kilka obrazków : 














2 komentarze: