Siemłaa C: Sorki że ostatnio mnie nie było, ale ja nie mam czasu.. Jak wracam ze szkoły to jestem strasznie zmęczona i nawet mi się nie chce korzystać z komputera... A nie długo są ferie u mnie ;) A ja jadę do Polski ;) Tak właśnie do POLSKI... Jestem taka szczęśliwa.. Nie mogę się doczekać aż zobaczę przyjaciół, znajomych i rodzinę ;)
_______________________________________________________________________________
A teraz przejdźmy do tematu ;) Zastanawialiście się kiedyś co byście zrobili bez swoich najbliższych..? Ja naprawdę nie potrafię sobie wyobrazić życia w moim wieku bez mamy, taty, siostry, kuzynów, i innych członków rodziny.. Kilku z moich rodziców straciło mamę, lub tatę.. Jest to dziwne uczucie, bo tak naprawdę nie wiadomo jak się zachowywać w stosunku do takiej osoby. Ja osobiście nie umiem zrobić wielu rzeczy bez mamy i taty.. MAMA zawsze wie gdzie co jest, TATA pozwala na więcej rzeczy ;> Ale to nie chodzi o to.. Rodzice są osobami bez których nie damy sobie rady, bez ich sparcia.. To rodziców zawsze można się przytulić.. Porozmawiać o największych problemach.. Jest przecież jeszcze rodzeństwo : Ja mam na przykład SIOSTRĘ: Dominikę ;) Z nią mogę porozmawiać o wszystkim.. Też o rzeczach, o których nie rozmawiam normalnie z rodzicami ;) Moja siostra jest najukochańszą dziewczyną na świecie.. pomimo naszych kłótni ;) Mam też wielu kuzynów i inne bliskie mi osoby i nie umiem bez nich żyć.. Więc nie narzekajcie na swoich rodziców jeśli nie są złymi ludźmi ; ))
Wszystko co w mojej głowie
Cześć nazywam się Klaudia ;) Ogólnie to pochodzę z Wrocławia, ale mieszkam w Norwegii ;) Zamierzam pisać bloga o wszystkim co mam w głowie o tym co robię, czy myślę mam nadzieję że się spodoba ;)
piątek, 11 stycznia 2013
niedziela, 30 grudnia 2012
PRAWDZIWA PRZYJAŹŃ
Natalka jest osobą, która pomimo wszystkiego mnie rozumie. Kiedyś jak byłam u niej na wakacjach, umarł mój kolega. Ona wtedy przytuliła mnie i na pocieszenie puściła film o nazwie : BARBI. Tak właśnie Barbi. I miała rację, bo przecież takie filmy pocieszą nas, będziemy się śmiać i przypomni się nam dzieciństwo ;) Chodziłyśmy razem na basen i świetnie się bawiłyśmy. W sumie to dzięki niej zaczęłam bez strachu skakać do wody. Tak ja umiałam pływać, ale bałam się, bo właśnie mój kolega utonął, więc to był też taki strach. Pomimo tego, że jesteśmy w sumie od siebie daleko i tak czuję jakbyśmy były zawsze razem. Jest to osoba bez której nie wiem czy bym wytrzymała i jest to naprawdę jedyna osoba, z którą tak naprawdę utrzymuje ze mną kontakt po mojej wyprowadzce z Obornik Śl.
Piszcie w komentarzach o osobie, którą tak naprawdę kochacie. O waszym przyjacielu i przypominam, że komentarze można pisać bez konta na Bloggerze ;)
wtorek, 25 grudnia 2012
ŚWIĘTA, ZAKOCHANIE
Wczoraj była Wigilia ;) Była spoko ;) W tym roku zrobiłam nawet sama sałatkę i ciasto ;) I nawet było bardzo dobre ;) Dzisiaj za to miałam, a raczej mam gości, ale siedzę już na górze bo jestem trochę zmęczona.. C: Pocykałam trochę zdjęć ;P Kilka z nich zobaczycie ;) A wczoraj tak się najadłam że do tej pory czuję się pełna ;) Mam nadzieję, że wam święta minęły tak jak chcieliście ;) Ale i tak się nie martwcie bo niedługo sylwester ! <3 Cieszę się z tego ;> Ostatnio daję coraz krótsze wpisy i mnie to denerwuje.. Może moja twórczość nie jest na tyle bogata na ile myślałam, ale no nie wiem.. Chciałam prowadzić jakiś czas tego bloga..
________________________________________________________________________________
Znacie takie uczucie, że jak widzicie pewną osobę to jesteście nagle wniebowzięci i wszystko was cieszy.. Że pomimo tego że przez jakiś czas byliście w smutku robicie się uśmiechnięci i myślicie tylko o niej ? Kiedy przejdzie obok was, albo dotknie nawet przez przypadek wasze ramię to i tak się cieszycie.. Tak, tak to jest zakochanie ;) I mimo tego , że my mamy to swoje 13 czy 14 lat możemy być zakochani ;) Wiek nie gra roli.. Tylko z biegiem czasu miłość okazuje się w inny sposób ;) W podstawówce na przykład to jest zwykłe rozmawianie czasami przytulanie, chodzenie za rękę.. Potem dochodzi całowanie ;) Dość częste i to właśnie jest piękne ;) Wiele osób szuka swojej drugiej połówki i myśli o takich rzeczach, ale co w tym złego.. ? NIC no właśnie... Niektóre osoby mają o to problemy, że my tacy młodzi i myślimy o chłopakach czy dziewczynach.. Mieszkając tutaj w Norwegi zauważyłam, że w Polsce dorośli ludzie czepiają się takich rzeczy i na przykład para w gimnazjach za to że się całują zostaje upominana, a tutaj gdy para w najmłodszej klasie się całuje to nauczyciele po prostu się uśmiechają C:
________________________________________________________________________________
A teraz dam wam kilka moich fotek, które zrobiłam z powodu nudy ;)
________________________________________________________________________________
Znacie takie uczucie, że jak widzicie pewną osobę to jesteście nagle wniebowzięci i wszystko was cieszy.. Że pomimo tego że przez jakiś czas byliście w smutku robicie się uśmiechnięci i myślicie tylko o niej ? Kiedy przejdzie obok was, albo dotknie nawet przez przypadek wasze ramię to i tak się cieszycie.. Tak, tak to jest zakochanie ;) I mimo tego , że my mamy to swoje 13 czy 14 lat możemy być zakochani ;) Wiek nie gra roli.. Tylko z biegiem czasu miłość okazuje się w inny sposób ;) W podstawówce na przykład to jest zwykłe rozmawianie czasami przytulanie, chodzenie za rękę.. Potem dochodzi całowanie ;) Dość częste i to właśnie jest piękne ;) Wiele osób szuka swojej drugiej połówki i myśli o takich rzeczach, ale co w tym złego.. ? NIC no właśnie... Niektóre osoby mają o to problemy, że my tacy młodzi i myślimy o chłopakach czy dziewczynach.. Mieszkając tutaj w Norwegi zauważyłam, że w Polsce dorośli ludzie czepiają się takich rzeczy i na przykład para w gimnazjach za to że się całują zostaje upominana, a tutaj gdy para w najmłodszej klasie się całuje to nauczyciele po prostu się uśmiechają C:
________________________________________________________________________________
A teraz dam wam kilka moich fotek, które zrobiłam z powodu nudy ;)
piątek, 21 grudnia 2012
ŚWIĘTA :)
Siemka ;) Dawno mnie nie było ;) Pamiętacie że co raz bliżej święta ;) Też się na nie cieszę ;) Ale że ja mam takiego pecha to jestem chora ;) Boli mnie ucho, zatoki no i gardło.. -.- Akurat przed świętami ;) Kocham ten czas gdy cała rodzina razem siada ;) Rozmawiamy, JEMY <3 no i prezenty ;) Ale przecież one nie są najważniejsze ;) Ładnie też wyglądają ozdóbki świąteczne aww <3 Są takie prześliczne ;) Nie mogę już się doczekać poniedziałku ;)
niedziela, 16 grudnia 2012
Takie tam C:
Cześć ;) Dawno mnie nie było ;D Ale to przez brak czasu w piątek szkoła się kończy więc wpisów będzie więcej ; ] Dostałam ostatnio 6 z matmy !!! Z 4-godzinnego testu ;) Będę mieć na koniec 6 ;D Uhuhuhuhu, ale się cieszę, a najlepsze jest to że wszystkie zadania były po norwesku no a ja je zrozumiałam... !!! Jestem taka zadowolona, że nie wiem no C: Z angielskim jest trochę gorzej, bo on tutaj jest dosyć trudny ;P Ale i tak spoko ;) 4 będzie, albo 3 ;) JUTRO SZKOŁA... ;CC No, ale... życie ;D W czwartek idziemy z Mariją chyba na gimnastykę artystyczną ;) Zobaczyć jak tam jest, bo może się zapiszemy ;) Ale ja i tak pomimo wszystko wolałabym koszykówkę, lub siatkówkę ;)
![]() |
| Z PRZYJACIÓŁKĄ W POLSCE :) |
poniedziałek, 10 grudnia 2012
NUDAA :D
Cześć ;) Dawno mnie nie było, dużo nauki...-.- Myślę że jak już wszystkie sprawdziany się pokończą to będę na bierząco na blogu...Serio nie wiedziałam że tak wszystko się potoczy, bo myślałam, że będę mogła dawać posty częściej.. Ale ostatnio miałam sporo sprawdzianów..no i trochę byłam smutna.. Bardzo brakuje mi Polski.. I wszystkiego...Nie wiem co się ostatnio ze mną dzieje ale raz płaczę, a raz się śmieję...Trzymajcie się ;) Siemanko ;)
piątek, 7 grudnia 2012
Siemanko ;)
Wczoraj był JULEBALL ;) Czyli no świąteczny bal... Wytańczyliśmy się bardzo ;) Pierwsze co zrobiłam po powrocie do domu to poszłam spać ;D A dzisiaj w szkole mieliśmy 3 godziny gotowania, potem mieliśmy geografie no i 2 w-f ;D Było super na balu i w szkole ;d Mieliśmy koszykówkę ;) I moja drużyna wygrała wszystko na sześć drużyn więc super ;) Dzisiaj znowu wychodze do Bratthallen ;) Pewnie w coś sobie pogramy, ale będzie spoko ;)
Może potem jescze uda mi się dodać posta <3 Więc narazie papa <3 <3 <3
![]() |
| Z MARIJĄ <3 <3 <3 |
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)







.jpg)